Trots op onze kanjers!

Onze medewerkers behandelen dagelijks talloze vraagstukken van huurders. Van een lekke kraan tot een moeder met drie kinderen, die dringend om huisvesting verlegen zit. Ik heb groot respect en waardering voor de manier waarop onze medewerkers al die verschillende - soms emotionele - zaken oppakken. Met grote betrokkenheid bij het wel en wee van onze huurders. 

Vanuit het standpunt ‘het kan altijd beter’ werken we aan nog betere dienstverlening. Niet voor onszelf, maar omdat dit voor veel huurders belangrijk is. Mooi vind ik dat de medewerkers open staan voor verdere verbeteringen in hun dienstverlening. Ze overleggen met elkaar om juist individuele huurders, die soms echt in diepe ellende zitten, te helpen met hun vragen en wensen. Dat niet iedere huurder dit zo ziet of ervaart, neem ik voor lief.

Graag wil ik op deze plaats dan ook een keer melden, dat ik erg trots ben op onze kanjers!

Ron de Haas

directeur-bestuurder Mozaïek Wonen

@ Wilt u op deze column reageren?
Stuur dan een e-mail naar ingesprek@mozaiekwonen.nl