Corona, voorkomen van besmetting

Vanaf 28 juni is ons kantoor in Gouda op werkdagen in de ochtend weer geopend van 08.30 tot 12.30 uur.  Komt u liever in de middag langs? Dan kunt u alleen bij ons langskomen op afspraak. Neem daarvoor contact op via 0182 - 69 29 69 of info@mozaiekwonen.nl.

Wat betekent dit voor u als huurder?

Er zijn nog een aantal aanvullende maatregelen die merkbaar voor u kunnen zijn. Dit houdt concreet in dat:

  • U uw reparatieverzoek en andere huurzaken ook kunt melden via het online klantportaal MIJN Mozaïek;
  • Bewonersbijeenkomsten en groepsbezichtigingen niet doorgaan;
  • Wij op huisbezoek e.d. komen, mits de huurder geen klachten heeft;
  •  We niet op huisbezoek gaan bij bewoners met griepverschijnselen (hoesten, verkouden en/of koorts). We bellen van tevoren of u griepverschijnselen heeft. Als dat het geval is, dan maken we een nieuwe afspraak.
Maakt u zich ongerust over onderhoud aan uw woning of over uw huurbetaling? Neem dan contact met ons op; 
Uw maandelijkse huur overmaken via de pinautomaat bij onze balies gaat op dit moment niet. We adviseren u om dit op een andere wijze te doen:

  • automatische incasso;
  • AcceptEasy*;
  • via MIJN Mozaiek (via IDeal);
  • zelf over maken;
  • periodieke overschrijving bij de bank.
  • *Met AcceptEasy krijgt u een digitale acceptgiro met een link waarmee u de huur via IDeal kunt overmaken. Wilt u ook zo'n AcceptEasy in uw mailbox? Stuur dan uw naam en adresgegevens naar info@mozaiekwonen.nl

Calamiteiten
In geval van een technische calamiteit aan uw woning, gaan we uiteraard in overleg met u op zoek naar een passende oplossing.


Hulp geboden
Kunt u hulp gebruiken bij bijvoorbeeld boodschappen doen of het ophalen van medicijnen? Bekijk hieronder de lokale en landelijke initiatieven:

Huis-aan-huisposter Gouda over Corona

Landelijke initiatieven

Initiatieven in Gouda

Initiatieven in Bodegraven

Buurtbemiddeling


Extra schoonmaken
Mozaïek Wonen heeft besloten om tijdelijk aanpassingen door te voeren in de schoonmaakwerkzaamheden. In de complexen waar we de schoonmaak faciliteren, wordt de komende weken extra aandacht besteed aan het volgende:

- Trapleuningen;
- Lift > bedieningspaneel, leuning, spiegel en deuren;
- Entreedeuren en gemeenschappelijke bergingsdeuren;
- Deurknoppen gemeenschappelijke deuren;
- Bellenbord en brievenbussen.

Wij hopen zo een bijdrage te leveren aan de gezondheid van onze huurders en het voorkomen van de verspreiding van het coronavirus.

Bekijk hier de uitleg over het coronavirus:

 


Voor meer informatie verwijzen we naar de website van het RIVM