Huurder Mozaïek Wonen kan zelf online zaken regelen

​Vanaf 9 mei biedt Mozaïek Wonen haar huurders een nieuwe manier om zelf zaken online te regelen. Met het huurdersportaal MIJN Mozaïek op de website zijn zij niet meer afhankelijk van openingstijden of wachttijden aan de telefoon of balie. Een mooie toevoeging aan de huidige dienstverlening.

Mozaïek Wonen wil de mogelijkheden van internet benutten om de dienstverlening gemakkelijker, laagdrempeliger, breder en 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar te maken. Daarom kunnen huurders op de website van Mozaïek Wonen vanaf 9 mei doorlinken naar het huurdersportaal MIJN Mozaïek. Hier kunnen huurders online, nadat ze zijn ingelogd in een persoonlijke omgeving, onder andere een reparatieverzoek indienen, hun contactgegevens inzien en/of aanpassen of de opbouw van de huurprijs bekijken. Snel en gemakkelijk, gewoon thuis achter de computer, op de bank met een tablet of onderweg met een mobiele telefoon. Ron de Haas, directeur-bestuurder Mozaïek Wonen: “Ik zou alle huurders willen aanraden eens rustig rond te kijken op MIJN Mozaïek; het levert u veel gemak op!”.

Huurders dachten mee
MIJN Mozaïek is uitvoerig getest. Zo gaven huurders en de huurdersverenigingen onder andere hun mening over de structuur en gebruiksvriendelijkheid van het huurdersportaal. Hun ervaringen gebruikte Mozaïek Wonen om MIJN Mozaïek te optimaliseren.  

Win-actie
Mozaïek Wonen verstuurt gefaseerd aan al haar huurders een flyer met informatie over MIJN Mozaïek en twee keer een brief met inloggegevens. Met deze gegevens kunnen zij zich registreren bij MIJN Mozaïek. Daarbij maken zij kans op één van de zes gloednieuwe tablets.

Nieuwe website
De nieuwe website van Mozaïek Wonen www.mozaiekwonen.nl, met daarop de link naar MIJN  Mozaïek, is 9 mei ook live gegaan. De website heeft een nieuw ‘jasje’ gekregen en een nieuwe indeling, met veel informatie voor huurders en woningzoekenden. Naast de computer is de website en MIJN Mozaïek ook goed te gebruiken op tablet en mobiele telefoon.