Beantwoord hieronder alstublieft alle vragen. Aankruisen wat van toepassing is. Als er niet genoeg ruimte is, kunt u als bijlage een uitgebreid antwoord toevoegen.
Bij Mozaïek Wonen doen we ons uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. Als u er niet uitkomt met de desbetreffende medewerker, kunt u een melding maken via het formulier ‘Ik ben niet tevreden’. Wij maken dan werk van uw melding.
1. U geeft door dat u niet tevreden bent.
U vult het formulier ‘Niet tevreden’ in om aan ons te melden waar u niet tevreden over bent. U vindt dit formulier hieronder of op de pagina ‘Ik ben niet tevreden’.
Let op: voor een eerste reparatieverzoek, het melden van sociale overlast of een klacht over een huisvestingsvergunning helpen wij u graag via een andere weg. Meer informatie vindt u onderaan deze pagina.
Beantwoord hieronder alstublieft alle vragen. Aankruisen wat van toepassing is. Als er niet genoeg ruimte is, kunt u als bijlage een uitgebreid antwoord toevoegen.
2. Wij nemen de melding in behandeling
Wij ontvangen uw melding en zorgen dat deze in behandeling wordt genomen door de juiste persoon. Wij sturen u binnen 3 werkdagen een bevestiging. Binnen 8 werkdagen neemt een medewerker contact met u op om uw klacht te bespreken.
3. Mozaïek Wonen biedt een oplossing
We nemen uw melding zorgvuldig in behandeling en gaan in gesprek met medewerker(s), leidinggevende en/of directie. Binnen 18 werkdagen na het indienen van uw klacht ontvangt u een inhoudelijke reactie met een geboden oplossing. Als het niet mogelijk is om binnen deze tijd met een oplossing te komen, dan informeren wij u over de reden hiervoor.
4. Bent u niet tevreden over de geboden oplossing?
Indien u niet tevreden bent over de geboden oplossing van Mozaïek Wonen, kunt u een klacht indienen bij de onafhankelijke klachtencommissie. Uw klacht wordt dan een geschil. De klachtencommissie kan uw klacht nogmaals beoordelen. Meer informatie over de klachtencommissie vindt u hier.
Bent u op de goede plek? Via de onderstaande links vindt u de juiste pagina voor uw melding:
Klacht indienen bij de gemeente
Vanaf 1 januari 2024 beschikt iedere gemeente over een meldpunt waar huurders, woningzoekenden en omwonenden terecht kunnen met klachten over ongewenst gedrag van verhuurders of verhuurbemiddelaars. Het is belangrijk dat huurders op deze manier hulp kunnen krijgen bij een klacht.
De meldpunten van de gemeenten waarin Mozaïek Wonen bezit heeft zijn als volgt:
U kunt een melding maken via het klachtenformulier op de website van gemeeente Gouda of door te bellen naar 14 0182 of (0182) 58 84 44.
U kunt een melding maken via het klachtenformulier op de website van gemeente Bodegraven-Reeuwijk. U kunt ook bellen naar 0172 522 522 (dit is het algemene nummer, u wordt dan doorverbonden of er wordt een terugbelverzoek aangemaakt).
U kunt uw melding maken op de website van de gemeente Zuidplas.
U kunt een melding maken via het klachtenformulier op de website van de gemeente Krimpenerwaard of door te bellen naar 14 01823. U kunt uw melding ook maken per e-mail:
info@krimpenerwaard.nl
Heeft u een vraag en kunt u het antwoord niet vinden op onze website? Neem dan contact met ons op via onderstaande button.