Ik ben huurder
Lees voor
Ik ben 
Huurder

MIJN Mozaïek
U hoeft geen rekening te houden met onze openingstijden of wachttijden aan de balie. U kunt alles eenvoudig en direct regelen via MIJN Mozaïek, 24 uur per dag, 7 dagen per week. Gemakkelijk, snel en betrouwbaar uw zaken regelen wanneer het u uitkomt!

In MIJN Mozaïek kunt u als huurder van Mozaïek Wonen onder andere:

  • een reparatieverzoek melden;
  • een betalingsregeling aanvragen;
  • contactgegevens wijzigen;
  • de huur opzeggen;
  • woninggegevens en –waardering inzien.

Bekijk de folder 'MIJN Mozaïek' voor meer informatie.


Reparatieverzoek melden 
Via Reparatieverzoek kunt u direct online een nieuwe reparatie melden.

  • Vul uw postcode en huisnummer in.
  • Klik door op de plaatjes die voor u van toepassing zijn en vul het verzoek in. U kunt een foto toevoegen om het verzoek duidelijk te maken.
  • Uw melding gaat direct naar de aannemer, die daarna contact met u opneemt.

Voor dringende vragen en technische verzoeken is Mozaïek Wonen natuurlijk ook bereikbaar via telefoonnummer 0182 - 69 29 69 of info@mozaiekwonen.nl.

Waar kunnen we u mee helpen?

Heeft u een vraag en kunt u het antwoord niet vinden op onze website? Neem dan contact met ons op via onderstaande button.